مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-10سياسي

زمان برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکمنستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان، با هدف توسعه روابط اقتصادی با کشور ترکمنستان و به منظور تعیین تاریخ برگزاری هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور ایران و ترکمنستان با رشید مردوف معاون رییس .

- وزیر راه و شهرسازی با هدف توسعه روابط اقتصادی با کشور ترکمنستان و تعیین تاریخ برگزاری هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور با رییس کابینه وزرای ترکمنستان و وزیر امور خارجه آن کشور، گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان، با هدف توسعه روابط اقتصادی با کشور ترکمنستان و به منظور تعیین تاریخ برگزاری هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور ایران و ترکمنستان با رشید مردوف معاون رییس کابینه وزرای ترکمنستان و وزیر امور خارجه آن کشور، تلفنی گفتگو کرد.

در این گفت وگوی تلفنی ضمن تاکید بر تقویت مناسبات دو کشور در تمامی زمینه ها به ویژه زمینه هایی اقتصادی، دو کشور موافقت خود را با برگزاری هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور ایران و ترکمنستان در تاریخ 26 و 27 آبان ماه در عشق آباد و هم زمان با برگزاری نمایشگاه ایران پروژه، اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکمنستان

زمان برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکمنستان