مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-08سياسي

لزوم ترویج وقف های جدید در البرز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز بر ضرورت ترویج وقف های جدید تاکید کرد و گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم برای آگاه سازی مردم در زمینه های مختلف وقف فعالیت کنند که یکی از این وقف ها وقف پول است تا مردم بدانند که وقف فقط به حوزه املاک و اشیا محدود نمی شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز بر ضرورت ترویج وقف های جدید تاکید کرد و گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم برای آگاه سازی مردم در زمینه های مختلف وقف فعالیت کنند که یکی از این وقف ها وقف پول است تا مردم بدانند که وقف فقط به حوزه املاک و اشیا محدود نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی دشتکی روز یکشنبه، 16 مهرماه در هفتمین همایش وقف و رسانه که در سالن همایش امامزاده طاهر (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: درخصوص اهمیت و جایگاه وقف آیات متعددی داریم که در آیات 177 سوره مبارکه بقره و 42 سوره آل عمران در رابطه با احسان، صدقه و نیکوکاری به این امر مهم اشاره و تاکید شده است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای وقف سلامت اجتماعی است، تصریح کرد: یکی از راه های برون رفت از آسیب های اجتماعی توسعه وقف و موقوفات است، چراکه موقوفات عامل توسعه، ازدواج آسان و کمک به نیازمندان است که این مسائل از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج وقف های جدید در البرز

لزوم ترویج وقف های جدید در البرز