مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-27اجتماعي

95 درصد کلاس های آموزش متوسطه همدان معلم دارند


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 95 درصد کلاس های آموزش متوسطه همدان معلم دارند گفت: درصددیم تا شنبه هفته آینده معلمان کلاس های آموزش متوسطه ساماندهی شوند و مشکلی نباشد.

- احمد آقامحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مشکل کمبود معلم در اکثر نقاط استان حل شده است اظهار کرد: تعدادی از مناطق استان پیگیر تکمیل معلمان کلاس ها از طریق اضافه تدریس بازنشستگان هستند که ساعت تدریس بازنشستگان نیز اضافه شده و طبق صحبت های صورت گرفته آنها می توانند تا 24 ساعت اضافه تدریس بردارند.

وی با بیان اینکه تقریبا تا 95 درصد مشکل جذب معلم در آموزش متوسطه استان حل شده است گفت: در ناحیه دو آموزش و پرورش همدان کمبود معلم در حال رفع است و ناحیه یک نیز مشکلاتی دارد که پیگیریم حل کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه اخیرا راهکاری تعریف کردیم و پیگیریم از طریق دانشگاه فرهنگیان دانشجویان ورودی سال 99 را جذب کنیم افزود: یکسری تغییر پست های شغلی را هم انجام دادیم و امیدواریم تا شنبه هفته آینده کار را در حوزه جذب معلم سامان دهیم.

وی با بیان اینکه در مناطق استان در حوزه متوسطه نیاز به جذب معلم کمتر است و برخی شهرستان ها در حوزه ابتدایی با مشکل مواجه هستند که پیگیریم از طریق دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد کلاس های آموزش متوسطه همدان معلم دارند

95 درصد کلاس های آموزش متوسطه همدان معلم دارند