مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-19بين الملل

کودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکهکودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند گفت: جهان اسلام و تمام ملت های آزاده باید در حمایت نظامی، - زهرا براتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه حمله به بیمارستان المعمدانی نهایت ظلم و خوی جنایتکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی را نشان داد افزود: فلسطسنیان از شدت بمباران ها به بیمارستان ها و مدارس سازمان ملل پناه آورده اند اما این مکان ها هم با توحش و رذالت صهیونیست مورد تهاجم قرار می گیرد و هزاران نفر از غیرنظامیان زنان و کودکان بی گناه در این فاجعه انسانی به شهادت می رسند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بارها در سکوت مجامع بین المللی از تسلیحات نامتعارف از جمله حاوی فسفر سفید استفاده کرده و بیمارستان المعمدانی با یک بمب یک تنی با قدرت تخریب بسیار بالا مورد هدف قرار گرفته است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد: امروز با وجود خروش انسان های آزاده در سرتاسر جهان این جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین متوقف نشده و سازمان ملل متحد به مسئولیت و وظایف خود در قبال مردم بی دفاع فلسطین عمل نمی کند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به خاطر درماندگی در عملیات طوفان الاقصی و به خیال خود برای جبران شکست در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند

کودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند