مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-18اقتصادي

پبشرفت 70 درصدی آبرسانی به 160 روستای همدان


استاندار همدان با بیان اینکه امسال طبق قرارداد با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) 160 روستا آبرسانی خواهد شد گفت: این پروژه 70 درصد پیشرفت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز همایش بزرگ دهیاران استان با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، مهیار نورعلی معاون دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، جعفر کریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی، رضازاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی توسعه روستایی، معاونین استاندار، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و بخشداران و دهیاران استان برگزار شد.

در این برنامه ضمن رونمایی از سامانه ی پایگاه داده متمرکز اطلاعات مکانی روستاهای استان(gis) از دهیاران برتر استان تجلیل شد.

استاندار همدان در این مراسم اظهار کرد: همدان در صدور اسناد اراضی کشاورزی و تهیه نقشه کاداستر به مساحت 234 هزار و 694 هکتار در 164 پلاک و رفع تداخلات به مساحت 523 هزار و 685 هکتار از اراضی کشاورزی، رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

علیرضا قاسمی فرزاد آبرسانی به روستاهای استان را یکی از موضوعات اولویت دار در محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: با عزم و اراده دولت بحران آب در شهر و روستاها در حال رفع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پبشرفت 70 درصدی آبرسانی به 160 روستای همدان

پبشرفت 70 درصدی آبرسانی به 160 روستای همدان