مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-21ورزشي

تلاش برای احیای ورزش تیراندازی ضروری است


در ورزش تیراندازی 190 مدال جهانی داریم، همه باید تلاش کنیم تا این ورزش اسلامی که مورد تایید است را، توسعه دهیم.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون تیراندازی گفت: در ورزش تیراندازی 190 مدال جهانی داریم، همه باید تلاش کنیم تا این ورزش اسلامی که مورد تایید است را، توسعه دهیم.

مرتضی قربانی پیش از ظهر امروز (29 مهرماه) در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان زنجان، با بیان اینکه زنجان در امر آموزش، تربیت مربی، ورزشکار، داور و توسعه یکی از استان های خوب است، اظهار کرد: همزمان با شب عید سال 1401 اعزام های تیم ملی با اعزام به کشور برزیل شروع شد و در حال حاضر تیم ملی در کشور کره جنوبی حضور دارد.

وی با اشاره به مشکلات موجود برای تیم های ملی و ورزشکاران اعزام شده به کشورهای خارجی، افزود: در انجام کار تعطیلی نداشته ایم و به صورت دائم درحال تمرین، استعدادیابی و مسابقه هستیم.

با توجه به استعداد، علاقه و روحیه موجود در استان زنجان باید امکاناتی از سوی ارگان های مربوطه استانی برای ورزش تیراندازی مهیا شود.

این مسئول با بیان اینکه در ورزش تیراندازی 190 مدال جهانی توزیع می شود هر کدام باید نسبت به خودتان همت کنید تا این ورزش اسلامی که مورد تایید امام بوده را توسعه دهید، تصریح کرد: درحال حاضر عهده دار این مجموعه بوده و جوانان مورد احترام هستند پس باید توان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای احیای ورزش تیراندازی ضروری است

تلاش برای احیای ورزش تیراندازی ضروری است