مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-18اجتماعي

پذیرفته شدگان آزمون دبیری به کجا مراجعه کنند؟


پذیرفته شدگان نهایی آزمون به منظور ساماندهی در مدارس مکلفند در اولین روز کاری بعد از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به اداره کل آموزش و پرورش استان و منطقه خدمتی قبول شده مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نتایج آزمون استخدام دبیر و هنرآموز، امروز اعلام شد و از 22 هزار و 184 ردیف استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون، حدود 14 هزار دبیر و هنرآموز جذب شدند.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی جهت پیگیری امور مربوط به ادامه فرایند استخدام(تشکیل پرونده استخدامی و شرکت در دوره مهارت آموزی) باید اقدامات ذیل را انجام دهند: 1) تشکیل پرونده استخدامی: پذیرفته شدگان نهایی باید برای تشکیل پرونده استخدامی، انجام معاینات پزشکی(تکمیلی)، آزمایشات پاراکلینیکی و اخذ معرفی نامه برای گواهی عدم سوءپیشینه و اطلاع از سایر مراحل و مدارک لازم (دو روز بعد از اعلام نتیجه) به اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

ضمناً پذیرفته شدگان لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون به منظور ساماندهی در مدارس مکلفند در اولین روز کاری بعد از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان آزمون دبیری به کجا مراجعه کنند؟

پذیرفته شدگان آزمون دبیری به کجا مراجعه کنند؟