مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-01سياسي

میدان رقابت مدیران خدمت به مردم است


استاندار ایلام با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خدمت در استان شکل گرفته است و معدل عملکرد مدیران استان خوب است، گفت: استان ایلام در آینده یکی از استان های برخوردار کشور خواهد بود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خدمت در استان شکل گرفته است و معدل عملکرد مدیران استان خوب است، گفت: استان ایلام در آینده یکی از استان های برخوردار کشور خواهد بود.

دکتر حسن بهرام نیا در جشنواره ی شهیدرجایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی سه هزار شهید استان و آرزوی سلامت برای مقام معظم رهبری و توفیقات برای رییس جمهور، اظهار کرد: باید قدردان خداوند متعال باشیم که امام خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین، ما را در این دریای متلاطم به ساحل نجات هدایت می کند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره ی 3000 شهید استان و شهدای 8 سال دفاع مقدس،گفت: استان ایلام، میدان رقابت مدیران برای خدمت به مردم است و همه ی مدیران در حوزه ی خدمت به مردم در حال رقابت هستند و باید قدردان موهبت الهی یعنی خدمتگزاری به مردم باشند.

استاندار ایلام بیت الغزل همه ی مدیران استانی را خدمت عنوان کرد و گفت: هارمونی و وحدت خوبی برای خدمت به مردم در استان شکل گرفته و با توجه به ظرفیت ها، استان ایلام در آینده یکی از استان های برخوردار کشور خواهد بود چرا که گام های بلندی برای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان رقابت مدیران خدمت به مردم است

میدان رقابت مدیران خدمت به مردم است