مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-07سياسي

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد


مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت هفته ناجا در میدان صبحگاه ستاد فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

- سردار علی ابراهیمی صبح شنبه 15 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که به مناسبت هفته ناجا در میدان صبحگاه ستاد فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خط قرمز نیروی انتظامی آرامش جامعه است به همین دلیل هیچ گاه اجازه فرصت طلبی را به آشوبگران نخواهیم داد و برای دفاع از مظلومان و برخورد با مخلان نظم جامعه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای بهبود خدمت رسانی به مردم تغییر فرآیندها در دستور کار پلیس است، بیان کرد: پلیس در شرایط و موقعیت های مختلف بدون خستگی برای برقراری امنیت شهر و مردم تلاش می کند و در این راستا در استان قزوین طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در حال اجراست.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا امروز بیش از یک هزار مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده را در دستور کار داشته ایم.

ابراهیمی در پایان بیان کرد: در هفته ناجا بیش از 40 برنامه و 150 فعالیت با شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار در استان قزوین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد