مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-02سياسي

کردستان از امنیت پایدار و مردمی برخوردار است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: احساس امنیت در سایه امنیت واقعی ایجاد می شود که با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی شاهد امنیت پایدار و مردمی در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته فراجا در سنندج اظهار کرد: حضور همیشگی و شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی در کردستان و تلاش های آنان در راستای تامین امنیت قابل تقدیر است.

وی افزود: نحوه خدمات دهی پلیس به واسطه ارتباطی که با اقشار مردم دارد از اهمیت زیادی برخوردار بوده و نقش فراجا در تامین امنیت قابل توجه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: پلیس فراتر از چارچوب ماموریت ها با سایر نیازهای جامعه نیز توجه می کنند که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به اهمیت احساس امنیت در جامعه گریزی زد و گفت: احساس امنیت در سایه امنیت واقعی ایجاد می شود با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی شاهد امنیت پایدار و مردمی در استان هستیم.

به گفته وی، در حوزه ایجاد امنیت و احساس امنیت تلاش های زیادی صورت می گیرد و امروز پلیس در حوزه های تخصصی به سطح قابل توجهی از توانمند و اقتدار دست پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان از امنیت پایدار و مردمی برخوردار است

کردستان از امنیت پایدار و مردمی برخوردار است