مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-06بين الملل

پهپادهایی که دست ایران را در منطقه بالا بردند


به اذعان بسیاری از اندیشکده ها و کارشناسان، توان پهپادی ایران باعث شده تا این کشور در معادلات منطقه ای دست برتر را داشته باشد.

- به اذعان بسیاری از اندیشکده ها و کارشناسان، توان پهپادی ایران باعث شده تا این کشور در معادلات منطقه ای دست برتر را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از همشهری آنلاین، چند سالی است که بسیاری از محافل و اندیشکده های غربی در کنار تمرکز روی توان موشکی ایران، عمده نگرانی خود را روی بخش دیگری از توان ایران متمرکز کرده اند که اگر اهمیت آن بیشتر از توان موشکی ایران نباشد، از آن کمتر نیست و آن، توان پهپادی ایران است.

ایران اکنون یک قدرت تثبیت شده در حوزه پهپادی است و نشان به آن نشان که روز چهارشنبه ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک پهپادی 1402، با استفاده از پهپادهای انهدامی آرش به انهدام اهداف تعیین شده مبادرت کرده است.

گفته شده در این رزمایش از پهپادهای انهدامی آرش استفاده ویژه ای شده و این پهپادها اهداف دریایی و زمینی خود را به صورت گسترده و با موفقیت منهدم کردند.

به نظر می رسد پهپادهای آرش نسلی از پهپادهای ایرانی هستند که اکنون در میدان رزمایش نظامی توانسته اند اهداف مورد نظر فرماندهان نظامی ارتش ایران را برآورده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهایی که دست ایران را در منطقه بالا بردند

پهپادهایی که دست ایران را در منطقه بالا بردند