مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-09سياسي

روز پررنگ مازندران در نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان و عشایر


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به حضور پررنگ مازندران در پنجمین نمایشگاه نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان و عشایر، - علی اصغر احمدی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به حضور پررنگ روستاییان و عشایر استان در پنجمین نمایشگاه ملی دستاوردهای و توانمندی ها، اظهار کرد: از میان یک هزار و 500 غرفه این نمایشگاه که در تهران درحال برگزاری است 50 غرفه مربوط به استان مازندران است.

وی افزود: یکی از نکات تمایز غرفه های استان با سایر استان ها، در زمینه بحث زیست محیطی و مدیریت  پسماند بوده که مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به روستاها و زندگی و اقتصاد روستایی دارد، تصریح کرد: چند سالی است باتوجه به روز روستا نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان و عشایر در تهران برگزار می شود تا زمینه خوبی برای به نمایش گذاشتن تولیدات استان در عرصه های مختلف باشد.

احمدی یادآور شد: در غرفه های استان انواع فرش، پوشاک، مصنوعات چرمی، مبلمان، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنایع غذایی، خشکبار و ادویه جات، صنایع شیلاتی، گیاهان دارویی و زینتی، صنایع دستی، صنایع خلاق فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پررنگ مازندران در نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان و عشایر

روز پررنگ مازندران در نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان و عشایر