مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-02سياسي

برگزاری شب شعر و خاطره گویی دفاع وحدت آفرین در بهاباد


شب شعر و خاطره گویی «دفاع وحدت آفرین» به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و مناسبتهای هفته دفاع مقدس و روز مولوی با حضور جمعی از مسئولان و شاعران بهابادی در جوار گلزار شهدای شهرستان بهاباد در بهشت محمدی برگزار شد.

- ایسنا/یزد شب شعر و خاطره گویی دفاع وحدت آفرین به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و مناسبتهای هفته دفاع مقدس و روز مولوی با حضور جمعی از مسئولان و شاعران بهابادی در جوار گلزار شهدای شهرستان بهاباد در بهشت محمدی برگزار شد.

مهدی اسماعیل زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک مناسبت های هفته وحدت به رشادت های صورت گرفته در هشت سال جنگ تحمیلی و عزت و اقتدار ملت ایران اشاره و اظهار کرد: همه ما باید رشادت، ایثار و مقاومت شهدا را ارج نهیم و در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان این که شهدا با جانفشانی خود، اسلام را زنده نگه داشتند و امروز نیز وظیفه ما در قبال آنان، ادامه راه آنهاست، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری باید در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و شهدا هرگز فراموش نشوند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد در بخش دیگر سخنانش به روز بزرگداشت شاعر کشورمان مولوی اشاره کرد و افزود: عصاره کلام مولانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب شعر و خاطره گویی دفاع وحدت آفرین در بهاباد

برگزاری شب شعر و خاطره گویی دفاع وحدت آفرین در بهاباد