مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-15سياسي

ساماندهی آقاجان عزم ملی می خواهد/ فقط از عمق فاجعه کم کرده ایم


شهردار منطقه هشت کرمانشاه با اشاره به انجام برخی اقدامات برای ساماندهی وضعیت محله آقاجان، گفت: این اقدامات خوب است اما کافی نیست و تنها توانسته از عمق فاجعه در این محله قدری کم کند.

- ساماندهی "آقاجان" عزم ملی می خواهد/ فقط از عمق فاجعه کم کرده ایم ایسنا/کرمانشاه شهردار منطقه هشت کرمانشاه با اشاره به انجام برخی اقدامات برای ساماندهی وضعیت محله آقاجان، گفت: این اقدامات خوب است اما کافی نیست و تنها توانسته از عمق فاجعه در این محله قدری کم کند.

مهدی معنوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکلات فراوان محله آقاجان، گفت: این محله حدود 25 هزار نفر جمعیت دارد که با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند.

وی اولین و مهمترین معضل محله آقاجان را معتادان متجاهر آن عنوان و تصریح کرد: اواخر اردیبهشت ماه امسال بود که 100 پاتوق معتادان در این محله با مصوبه شورای تامین تخریب شد، اما متاسفانه اقدام جدی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر صورت نگرفت و همچنان این محله با معضل معتادان متجاهر دست به گریبان است.

معنوی گفت: مصوبه دیگر شورای تامین پلمب تمام ضایعاتی های این محله بود که این کار هم بصورت کامل صورت نگرفت و همین امر موجب شده هنوز هم شاهد تردد شبانه زباله گردها به این محله باشیم و زباله هایی که از سراسر شهر جمع کرده اند را به اینجا می آورند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی آقاجان عزم ملی می خواهد/ فقط از عمق فاجعه کم کرده ایم

ساماندهی آقاجان عزم ملی می خواهد/ فقط از عمق فاجعه کم کرده ایم