مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 23:112023-10-16حوادث

کشف سرقت های میلیاردی در فردیس


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف 25 فقره سرقت به ارزش 22 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، در جمع اصحاب رسانه، گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان فردیس و افزایش احساس ناامنی بین مردم موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس مشخص شد سارق یا سارقین احتمالی با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو و در ساعات اولیه شب پس از شناسایی منازلی که ساکنین آن در منزل حضور ندارند با استفاده از شاه کلید اقدام به ورود و سرقت از آن منازل می کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس پس از چندین روز اقدامات پلیسی موفق به شناسایی تعداد 2 نفر سارق در رابطه با این پرونده شدند که در یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: سارقین دستگیر شده در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند ولی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

ملکی در پایان با اشاره به اینکه ارزش سرقت های کشف شده بالغ بر 22 میلیارد ریال برآورد شده است، از شهروندان درخواست کرد با نصب دزدگیر و دوربین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سرقت های میلیاردی در فردیس

کشف سرقت های میلیاردی در فردیس