مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-28سياسي

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: وحدت مسلمانان امری استراتژی و راهبردی است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: هدف از وحدت تغییر مذهب شیعه یا سنی نیست بلکه پایبندی بر اصول همراه با ایجاد فضای گفتگوی اندیشمندانه نتیجه وحدت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در دیدار علمای اهل سنت که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت وحدت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان، اظهار کرد: باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا وحدت یک تاکتیک یا یک استراتژی محسوب می شود؟ تاکتیک متناسب با زمان و نیاز انجام می شود اما استراتژی فارغ از نیازها یک مسئله ثابت محسوب می شود.

وی، با ذکر این نکته که شاید به وجدت نگاه تاکتیکی داشته باشند، عنوان کرد: اگر در برهه ای از تاریخ بودیم که مسلمانان دشمن واحد نداشتند، آیا آن موقع می توان گفت که به وحدت نیاز نداریم؟ نماینده ولی فقیه در استان هرمز گان، با بیان این نکته که به وجدت باید از دریچه وسیع تری نگاه کرد، تصریح کرد: وحدت در برخی از مواقع برای صف آرایی در برابر دشمنان شکل می گیرد اما در برخی از برهه ها وحدت به عنوان مولفه ای برای هم افزایی ظرفیت ها محسوب می شود.

تصور کنید مسلمانان امروز هیچ دشمنی نداشته باشند؛ اما اگر مسلمانان در کنار یکدیگر قرار بگیرند و ظرفیت های همدیگر را تقویت کنند، جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: وحدت مسلمانان امری استراتژی و راهبردی است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: وحدت مسلمانان امری استراتژی و راهبردی است