مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-26اقتصادي

هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» پایان یافت


رییس سازمان دانشجویان ایران در آستانه روز جهانی جهانگردی از پایان هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» و آغاز نوزدهمین دوره این طرح ملی از سوی مرکز گردشگری علمی، - رییس سازمان دانشجویان ایران در آستانه روز جهانی جهانگردی از پایان هجدهمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر و آغاز نوزدهمین دوره این طرح ملی از سوی مرکز گردشگری علمی، فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و شعب آن در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، رضا فریدزاده، رییس سازمان دانشجویان ایران در آستانه روز جهانی جهانگردی از پایان هجدهمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر و آغاز نوزدهمین دوره این طرح ملی از سوی مرکز گردشگری علمی، فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و شعب آن در سراسر کشور خبر داد.

فریدزاده در این باره گفت: طرح ملی ایران، مرز پرگهر بازدید نظام مند دانشگاهیان از پروژه های ملی و دستاوردهای علمی نظام و انقلاب اسلامی و نیز مواریث فرهنگی و طبیعی است که از سال 1384 تاکنون طی هجده سال متمادی ویژه دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در سطح کشور برگزار کرده است.

وی با تاکید بر عملکرد مثبت این طرح در بین دانشجویان افزود: به گواه بسیاری از مسؤولان، نخبگان، مدیران کشوری و دانشگاهیان، این اردوها که طی آن بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» پایان یافت

هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» پایان یافت