مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-25بين الملل

حمله موشکی و پهپادی روسیه به شهر اودسا در اوکراین (+عکس)


تمام پهپادهای انتحاری شاهد و 11 تیر موشک کالیبر روسیه سرنگون شدند و تنها 2 تیر موشک اونیکس و 1 تیر کالیبر از پدافند اوکراین عبور کرد.

- حمله موشکی و پهپادی روسیه به شهر اودسا در اوکراین (+عکس) تمام پهپادهای انتحاری شاهد و 11 تیر موشک کالیبر روسیه سرنگون شدند و تنها 2 تیر موشک اونیکس و 1 تیر کالیبر از پدافند اوکراین عبور کرد.

پارتیزان نوشت: دیشب (یکشنبه شب) روسیه با استفاده از موشک های کروز و پهپاد های انتحاری شاهد به اهدافی در شهر اودسا حمله کرد، از جمله یک هتل که اعلام کردند محل اقامت پرسنل نظامی ارتش اوکراین بوده است.

طبق گزارش نیروی هوایی اوکراین، دیشب روسیه 2 تیر موشک P-800 اونیکس را از شبه جزیره کریمه، 12 تیر موشک کروز کالیبر را از ناوگان دریای سیاه و 19 فروند پهپاد انتحاری شاهد-131/136 را به سمت اهدافی در شهر  اودسا شلیک کرد که از این تعداد تمام پهپادهای انتحاری شاهد و 11 تیر موشک کالیبر سرنگون شدند و تنها 2 تیر موشک اونیکس و 1 تیر کالیبر از پدافند اوکراین عبور کرد.

ساختمان تخریب شده در حمله موشکی به اودسا   هتل تخریب شده در اودسا بر اثر حمله موشکی و پهپادی روسیه    هتلی در اودسا قبل و بعد از  حمله موشکی و پهپادی روسیه   نوع موشک ها و پهپادهای به کار گرفته شده در حمله یک شنبه شب به اودسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی و پهپادی روسیه به شهر اودسا در اوکراین (+عکس)

حمله موشکی و پهپادی روسیه به شهر اودسا در اوکراین (+عکس)