مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 00:402023-10-06سياسي

امید کاذب به برجامی که وجود خارجی ندارد!


برجامیون خارجی و داخلی کم تعداد اما پرهیاهو به کمک موساد و سیا به عنوان«کاسبان اصلی برجام» تلاش دارند با فضا سازی های رسانه ای و سیاسی و سوءاستفاده از فضای ایجاد شده بعد از تبادل زندانیان و آزاد سازی پول های ایران و البته ناامیدوارانه همچنان القا کنند برجامی وجود دارد.

- فارس پلاس؛ محمدحسین محترم در یادداشتی نوشت: مردم ایران به این واقعیت پی برده اند که اولا دیگر عملا برجامی باقی نمانده و ثانیا برجام قبل از اینکه توافقنامه ای برای حل مشکلات اقتصادی باشد، در واقع یک سناریو و توطئه درازمدت آمریکایی برای منزوی کردن و شکست ملت ایران بود.

خود مقامات آمریکایی و اروپایی هم اساسا بارها به این دو واقعیت اذعان و عملا در این مسیر در نهان و آشکار حرکت کردند و با همین هدف فضا سازی و برخی سیاسیون و مسئولان ایرانی را در برهه هایی از زمان با ادعای امضای کری تضمین است ، فریب دادند.

حتی اکنون مقامات روسی و چینی نیز بر زیاده خواهی و فریب کاری غربی ها در برجام تاکید می کنند.

همان زمان اوباما پشت تریبون رسما چهار هدف را برای برجام ترسیم کرد: اول تضعیف اقتصادی ایران و جلوگیری از فروپاشی تحریم ها، دوم جلوگیری از روند تضعیف اقتصاد آمریکا و نقش دلار در جهان، سوم نفوذ در ایران و تاثیرگذاری بر اوضاع داخلی کشور و منزوی کردن جمهوری اسلامی و چهارم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید کاذب به برجامی که وجود خارجی ندارد!

امید کاذب به برجامی که وجود خارجی ندارد!