مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-07سياسي

عزم دولت در کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد مردمی سازی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در کاهش آسیب های اجتماعی جمع آوری وساماندهی کودکان کارو خیابانی را برنامه اساسی در این استان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی عصر امروز در جلسه کارگروه بررسی معضل کودکان کار و خیابانی مازندران، اظهار کرد: گسترش آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و کودکان کار و خیابانی از اهداف معاندان در تقابل با انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به کاهش 15درصدی واقعه طلاق و 18درصدی خودکشی در مازندران آن را نتیجه سیاست پایدار دولت سیزدهم دانست و گفت: اداره کل امور اجتماعی استانداری و بهزیستی مازندران باید در زمینه کودکان کار و خیابانی در استان نقشه راه تدوین کنند.

سلگی خاطرنشان کرد: با عزم قاطع مدیریت ارشد اجرایی استان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و بیمه سلامت رایگان در مناطق آسیب مازندران اجرایی شد.

وی با اظهار نگرانی از رشد حاشیه نشینی در مازندران به ویژه در منطقه غرب استان، افزود: رسیدگی به مشکلات حاشیه نشینی در شهرستانها ماموریت کلیدی فرمانداران است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به ضرورت توجه شهرداران به مسئله کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: مدیران دستگاه ها نباید با تعارف در حوزه آسیب های اجتماعی کم کاری کنند و هرگونه تعلل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت در کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد مردمی سازی

عزم دولت در کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد مردمی سازی