مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-19فرهنگي

درخواست های متعدد خبرنگاران برای اعزام به لبنان


معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد می گوید، در حال حاضر با درخواست های متعددی از سوی خبرنگاران و اهالی رسانه برای اعزام به لبنان مواجه هستند.

- معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد می گوید، در حال حاضر با درخواست های متعددی از سوی خبرنگاران و اهالی رسانه برای اعزام به لبنان مواجه هستند.

روز گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه مراجعه به وزارت فرهنگ برای اعزام اهالی فرهنگ و هنر و امدادرسانی به مناطق درگیر به ویژه در غزه زیاد است در بخشی از سخنانش اعلام کرده بود: به محض اعزام کشتی های حامل کمک و دیگر امکانات، تلاش می کنیم جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای پوشش اقدامات، اظهار همدردی و حضور در صحنه در منطقه حاضر بشوند و در مناطق نزدیک به درگیری و مظلومیت مردم غزه را بهتر و ببیشتر روایت کنند.

در پی این اعلام، خبرنگار ایسنا این پرسش را با فرشاد مهدی پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشت که آیا تاکنون خبرنگاران و رسانه ها برای اعزام درخواست داده اند و در صورت پاسخ مثبت شما، شرایط در حال حاضر برای اعزام ها چگونه است؟ مهدی پور در این زمینه تاکید کرد: تعدادی از رسانه ها خبرنگاران شان را از قبل اعزام کرده اند و برخی رسانه ها هم در حال تدارک اعزام خبرنگاران خود به لبنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های متعدد خبرنگاران برای اعزام به لبنان

درخواست های متعدد خبرنگاران برای اعزام به لبنان