مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-07سياسي

باقرزاده: برنج و مرکبات کشاورزها خریداری شود


نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنج و مرکبات بر روی دست کشاورزان در استان های شمالی باقی مانده و انتظار می رود اقدام عاجلی در این حوزه صورت گیرد.

- نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنج و مرکبات بر روی دست کشاورزان در استان های شمالی باقی مانده و انتظار می رود اقدام عاجلی در این حوزه صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر باقرزاده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی و بررسی فصل مربوط به تامین امنیت غذایی و ارتقاء تولید محصولات کشاورزی در لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: اکنون ما در حال برنامه ریزی برای پنج سال پیش رو در حوزه کشاورزی هستیم و قوانینی که برای ارتقاء حوزه کشاورزی مورد نیاز است را تصویب می کنیم اما همین اکنون که ما در حال برنامه ریزی و قانون نویسی هستیم حال کشاورزان اصلا خوب نیست و کشاورزان در حال نابودی هستند.

کار ما نوش دارو بعد از مرگ سهراب است.

آیا زمان اجرای این برنامه کشاورزی باقی مانده است؟ وی در ادامه اظهار کرد: برنج و مرکبات در استان های شمالی روی دست کشاورزان مانده است و علی رغم همه تلاش های صورت گرفته هنوز مرکبات و برنج از کشاورزان خریداری نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقرزاده: برنج و مرکبات کشاورزها خریداری شود

باقرزاده: برنج و مرکبات کشاورزها خریداری شود