مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-11اقتصادي

پرداخت 5890 میلیارد تومان غرامت در زیربخش های کشاورزی


معاون توسعه امور بیمه ای صندوق بیمه کشاورزی گفت: سال گذشته 5890 میلیارد تومان غرامت در کل زیربخشهای کشاورزی پرداخت شده است که بیشترین غرامت مربوط به استان خوزستان بوده است.

- ایسنا/همدان معاون توسعه امور بیمه ای صندوق بیمه کشاورزی گفت: سال گذشته 5890 میلیارد تومان غرامت در کل زیربخشهای کشاورزی پرداخت شده است که بیشترین غرامت مربوط به استان خوزستان بوده است.

قدرت الله نوری چهارشنبه 19 مهرماه در نشست فصلی فصلی معاونین تولیدات گیاهی و مدیران زراعت سراسر کشور، با اشاره به نقش و اهمیت بیمه در کشاورزی ،افزود: در کشوری قرار گرفتیم که خشک و نیمه خشک بوده و در بیشتر نقاط آن بارندگی های متوسط زیر 20میلیمتر و با شرایط اقلیمی خاص و خشکسالی و سرمازدگی ها روبرو هستند.

وی با بیان اینکه تنها سازمانی که در این سالها توانسته همیار کشاورز بوده صندوق بیمه کشاورزی بوده است، افزود: در چند سال اخیر در سرمازدگی ها و سیل و اتفاقات متعدد در کشور با وجود پیگیری های مکرر در سازمان مدیریت بحران کشور، غرامتی به صورت بلاعوض چیزی به کشاورزان پرداخت نشده است.

نوری با اشاره به اینکه صندوق بیمه کشاورزی یک صندوق بیمه گر دولتی است، تصریح کرد: بیش از 70 درصد خسارت هایی که قرار است پرداخت شود، توسط دولت به صندوق پرداخت می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 5890 میلیارد تومان غرامت در زیربخش های کشاورزی

پرداخت 5890 میلیارد تومان غرامت در زیربخش های کشاورزی