مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:212023-10-12اجتماعي

ترافیک پرحجم و روان در هراز و فیروزکوه


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان درجریان است اما در برخی مناطق این محور با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان ساعات پایانی روز پیشبینی میشود طی ساعات آینده شاهد افزایش بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال محور هراز باشیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در محورهای شرق استان شاهد بارش باران هستیم، عنوان کرد: هم وطنان در شرایط بارندگی با سرعت مطمعنه و رعایت فاصله طولی مناسب تردد کرده و از انجام حرکات مارپیچ و پرخطر پرهیز کنند.

این مقام نظامی بیان کرد: هم اکنون بار ترافیکی سنگین و پرحجمی را از جنوب به شمال محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران_پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن شاهد هستیم.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان درجریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم و روان در هراز و فیروزکوه

ترافیک پرحجم و روان در هراز و فیروزکوه