مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:062023-10-17سياسي

منوتو روی محمدرضا شاه را سفید کرد+فیلم


شبکه بهایی من و تو در ادعایی جعلی و برای ملیت زدایی عنوان می ‎کند که ملتی به نام فلسطین وجود نداشته است اما تاریخ نشان می دهد اوضاع برعکس بوده و رژیم شاه که این شبکه سلطنت طلب تمام قد حامی آن است جرات رسمی کردن روابط با صهیونیست ها را نداشت.

-   به نظر می رسد، شبکه من و تو به سفارش کارفرمای خود می خواهد در یک ادعای جعلی پروژه ملیت زدایی از مردم فلسطین را پیش بگیرد اما تاریخ موید موضوع دیگری است.

اگر بر حسب اتفاق به تاریخ دوره پهلوی که مورد توجه همین شبکه معاند بهایی و سلطنت طلب است نگاهی بیندازیم به خوبی مشاهده می کنیم که همین رژیم برای اینکه با ایران دوره پهلوی بعد از کودتای 28 مرداد سال 1332 ارتباط برقرار کند و به صهیونیست ها مشروعیت سیاسی داده شود، چه تلاش مذبوحانه ای به خرج داد و به سبب آسیب هایی که به ایران در این دوران وارد شد این رژیم مجبور بود در همین زمان به طور پنهانی با ایران ارتباط برقرار کند.

بنابراین تاریخ خصوصا تاریخ ایران در دوره پهلوی گواه جعلی بودن رژیم صهیونیستی است که با فشار انگلیس و آمریکا سعی دارد به خود مشروعیت دهد.

با توجه به انزوای سیاسی رژیم صهیونیستی و جنگی که این رژیم با همه همسایگان اراضی اشغالی انجام می داد، راه حل دیوید بن گوریون نخست وزیری این رژیم در آن زمان تلاش برای ایجاد ارتباط با همسایگان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوتو روی محمدرضا شاه را سفید کرد+فیلم

منوتو روی محمدرضا شاه را سفید کرد+فیلم