مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:152023-09-23بين الملل

نگرانی کارشناسان صهیونیست از اظهارات بن سلمان درباره برنامه هسته ای


اظهارات اخیر بن سلمان درباره پرونده هسته ای این کشور در گفت وگو با فاکس نیوز نگرانی شدید کارشناسان صهیونیست نسبت به پیامدهای چنین اتفاقی برای رژیم صهیونیستی و حتی آمریکا را به همراه داشته است.

- اظهارات اخیر بن سلمان درباره پرونده هسته ای این کشور در گفت وگو با فاکس نیوز نگرانی شدید کارشناسان صهیونیست نسبت به پیامدهای چنین اتفاقی برای رژیم صهیونیستی و حتی آمریکا را به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، ناحوم شلا ، متخصص امور عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس در مرکز موشه دایان دانشگاه تل آویو در این باره گفت: آنچه عربستان سعودی در انظار عمومی درخواست می کند، تایید آمریکا برای غنی سازی اورانیوم در قلمروی خود برای اهداف غیرنظامی است؛ اما پیش بینی ها، تحولات و سناریوهایی در صورت تسریع برنامه هسته ای ایران وجود دارد.

شیلا افزود: ولیعهد سعودی گفت که اگر ایران سلاح هسته ای داشته باشد، عربستان سعودی نیز چنین خواهد کرد، این بدان معناست که اگر ایران به دنبال سلاح هسته ای باشد، عربستان دیگر نیازی به تایید آمریکا نخواهد داشت و تلاش می کند تا به روش خودش سلاح هسته ای دست یابد.

وی ادامه داد: برنامه هسته ای غیرنظامی در شرایط خاصی می تواند به یک برنامه نظامی تبدیل شود، اگر ایران و عربستان سلاح هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کارشناسان صهیونیست از اظهارات بن سلمان درباره برنامه هسته ای

نگرانی کارشناسان صهیونیست از اظهارات بن سلمان درباره برنامه هسته ای