مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-18اجتماعي

حق آبه تالاب گندمان از سوی وزارت نیرو پیگیری می شود


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بسیاری از تالاب ها در وزارت نیرو برنامه مدون برای تامین حق آبه ها نداشتند که پیگیری حق آبه تالاب گندمان به صورت کامل از سوی وزارت نیرو انجام خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بسیاری از تالاب ها در وزارت نیرو برنامه مدون برای تامین حق آبه ها نداشتند که پیگیری حق آبه تالاب گندمان به صورت کامل از سوی وزارت نیرو انجام خواهد شد.

مجتبی ذوالجودی، 26 مهرماه در سفر به چهارمحال و بختیاری و در بازدید از تالاب گندمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از مهم ترین استان های تالابی کشور محسوب می شود که تالاب های بسیار بااهمیتی دارد.

وی افزود: تالاب گندمان دارای اهمیت بسیار بالایی برای کشور و استان بوده که ثبت این تالاب در لیست رامسر سایت به عنوان تالاب بین المللی از سوی وزارت امور خارجه را پیگیری می کنیم تا این موضوع هر چه سریع تر دنبال شود.

ذوالجودی با بیان اینکه شهر و تالاب گندمان به دلیل داشتن شرایط مناسب کاندیدای شهر تالابی دنیا برای معرفی است، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا با اخذ مصوبه به عنوان شهر تالابی معرفی شود، البته برای معرفی شهر تالابی شرایط خاصی لازم است که با اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق آبه تالاب گندمان از سوی وزارت نیرو پیگیری می شود

حق آبه تالاب گندمان از سوی وزارت نیرو پیگیری می شود