مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-25سياسي

قالیباف: شاکله لایحه برنامه هفتم توسعه تغییر نکرده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: طبق اصل 74 قانون اساسی و تفاسیری که شورای نگهبان دارد، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترکی بین مجلس و دولت برگزار شد و برآورد آن جلسه این بود که شاکله لایحه برنامه هفتم توسعه تغییر نکرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: طبق اصل 74 قانون اساسی و تفاسیری که شورای نگهبان دارد، شاکله لوایحی که از دولت به مجلس شورای اسلامی می آید نباید به هم بخورد.

وی ادامه داد: با نگاهی به لایحه برنامه هفتم توسعه متوجه تغییرات اساسی در آن می شویم؛ برای مثال گفته می شود که بالغ بر 16 هزار هزار میلیارد تومان بار مالی به آن اضافه شده است.

تغییراتی که در احکام این لایحه صورت گرفته و الحاقات متعدد به این لایحه باعث شده تا این لایحه از خاصیت بیفتد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گفته می شود که در شاخص های این لایحه تغییری صورت نگرفته است، اما سوال این است آیا تغییراتی که در احکام اعمال شده، تأمین کننده شاخص ها است که پاسخ منفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: شاکله لایحه برنامه هفتم توسعه تغییر نکرده است

قالیباف: شاکله لایحه برنامه هفتم توسعه تغییر نکرده است