مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-25ورزشي

کسب مدال نقره بازی های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام 9 ورزشکار انزلیچی به چین


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی از کسب مدال نقره رویینگ چهار نفره سبک با حضور بانوی ورزشکار انزلیچی در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی چین خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی از کسب مدال نقره رویینگ چهار نفره سبک با حضور بانوی ورزشکار انزلیچی در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی چین خبر داد.

مجید ستوده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نوزدهمین دوره بازی های آسیایی در هانگژو چین در حال برگزاری است و نازنین ملایی توانست مدال نقره در رویینگ چهار نفره سبک وزن را کسب کند.

وی گفت: علاوه بر نازنین ملایی از بندرانزلی، مهسا جاور، زینب نوروزی همچنین فاطمه مجلل از ایران در این تیم چهار نفره حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی با اشاره به اینکه نازنین ملایی در دو شاخه ورزشی شرکت و علاوه بر کسب مدال نقره، یک مقام پنجمی نیز کسب کرده است، افزود: امیرحسین محمودپور نیز در رویینگ یک مقام چهارمی و یک مقام ششمی را کسب کرد.

ستوده با بیان اینکه برای شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات بازی های آسیایی در هانگژو چین 9 ورزشکار از انزلی شرکت دارند، تصریح کرد: علاوه بر این دو ورزشکار، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور نیز در رشته قایقرانی این دوره از رقابت ها شرکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال نقره بازی های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام 9 ورزشکار انزلیچی به چین

کسب مدال نقره بازی های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام 9 ورزشکار انزلیچی به چین