مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-14اقتصادي

جریمه روزانه به کارگیری نیروی افغانستانی 900 هزار تومان است


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: هر کارفرمایی که به ‎صورت غیرمجاز از نیروی افغانستانی استفاده کند، به پنج برابر حداقل دستمزد برای هر روز اشتغال که امسال مبلغی حدود 900 هزار تومان است، - ایسنا/اصفهان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: هر کارفرمایی که به ‎صورت غیرمجاز از نیروی افغانستانی استفاده کند، به پنج برابر حداقل دستمزد برای هر روز اشتغال که امسال مبلغی حدود 900 هزار تومان است، جریمه می شود.

وحید نقوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان اردستان از مناطق ممنوعه سکونت اتباع افغانی است، تشدید بازرسی ها از بخش های مختلف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از مردادماه امسال تاکنون هشت واحد صنفی که اقدام به کارگیری اتباع غیرمجاز کرده بودند 735 میلیون تومان جریمه نقدی شدند، افزود: مطابق با بند ج ماده 11 قانون تنظیم بخشی از درآمدهای دولت، هر کارفرمایی که به صورت غیرمجاز از نیروی کار خارجی استفاده کند یا در مشاغلی به جز شغل تعیین شده در پروانه کار اقدام کند، به 5 برابر حداقل دستمزد برای هر روز اشتغال که امسال مبلغی حدود 900 هزار تومان است، جریمه می شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان، تصریح کرد: با توجه به شواهد و گزارش های دریافتی تعداد قابل توجهی از مشاغل شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه روزانه به کارگیری نیروی افغانستانی 900 هزار تومان است

جریمه روزانه به کارگیری نیروی افغانستانی 900 هزار تومان است