مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-14بين الملل

توقف گسترده فعالیت شرکت های خارجی در سرزمین های اشغالی


شرکت های خارجی حاضر در سرزمین های اشغالی تغییرات گسترده ای در نحوه فعالیت خود با رژیم صهیونیستی را در دستور کار قرار داده اند که این امر ناشی از تبعات درگیری رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت فلسطینی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، طی روزهای گذشته و پس از آغاز درگیری نظامی نیروهای مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی، بسیاری از شرکت های خارجی فعالیت خود را در سرزمین های اشغالی متوقف کرده و برخی از آنها نیز مجبور شده دفاتر خود را بسته و از کارمندان شان بخواهند دورکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، در حوزه حمل و نقل هوایی بسیاری از شرکت های هواپیمایی آمریکایی، اروپایی و آسیایی تمام پروازهای خود با مبدأ یا مقصد سرزمین های اشغالی و به خصوص فرودگاه بن گورین تل آویو را به حالت تعلیق درآوردند.

شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا جدی ترین رویکرد را در این زمینه اتخاذ کرده و تا پایان ماه جاری تمام پروازهای خود را به تل آویو لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی نروژ هم اعلام کرده به خاطر نبود پوشش بیمه حتی پروازهای خود برای خارج کردن اتباع نروژی از تل آویو را هم لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی KLM هلند هم پیشنهاد خود به دولت این کشور برای انجام پرواز اضطراری برای باز گرداندن اتباع هلندی از سرزمین های اشغالی را پس گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف گسترده فعالیت شرکت های خارجی در سرزمین های اشغالی

توقف گسترده فعالیت شرکت های خارجی در سرزمین های اشغالی