مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:162023-10-07ورزشي

افت مدال آوری اصفهانی ها در هانگژو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت بازی های آسیایی 2022 با یک سال تأخیر به میزبانی هانگژو چین برگزار شد و دو روز دیگر با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

تعداد 33 نفر به عنوان ورزشکار، مربی و هیأت ژوره از اصفهان در بازی های آسیایی هانگژو حضور داشتند که موفق به کسب 3 مدال نقره و 3 مدال برنز شدند و از رسیدن به مدال طلا بازماندند.

 اصفهانی ها بدون طلا هانگژو را ترک کردند زهرا کیانی در تالو ووشو، ترانه احمدی در اسکیت و الهه منصوریان در ساندا ووشو موفق به کسب مدال نقره شدند؛ رویا داوودیان در کبدی، شهربانو منصوریان در ساندا ووشو و مرجان سلحشوری در پومسه تکواندو نیز مدال برنز به دست آوردند.

رضا لسانی، محمد سواری و رومینا سالک در اسکیت، گلنوش سبقت الهی و مرضیه پرورش نیا در تیراندازی، یگانه کرمانی در بدمینتون، مهرشاد افقری و متین سهران در شنا، فرزانه فصیحی در دو و میدانی، شاهین بنی طالبی، علی مجیری و مینا پناهی در ووشو، ارسلان کاظمی در بسکتبال، احمدرضا طالبیان و رکسانا رازقیان در قایقرانی، مهدی بهنام نیا، کیارش طاهری و مهران رهنما در هندبال و مسعود مکاری نژاد در سوارکاری از کسب مدال در هانگژو بازماندند.

همچنین احسان حبیب آبادی به عنوان مربی اسکیت، محسن نصر اصفهانی به عنوان مربی تیراندازی، گامر دیلانچیان به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت مدال آوری اصفهانی ها در هانگژو

افت مدال آوری اصفهانی ها در هانگژو