مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-28فرهنگي

برآورده شدن آرزوی بازیگر سیاهپوست «برباد رفته» پس از 60 سال


در حالی که هتی مک دانیل بازیگر «بر باد رفته» آرزو داشت جایزه اسکارش به دانشگاه اهدا شود، این آرزو پس از 60 سال محقق می شود.

- برآورده شدن آرزوی بازیگر سیاهپوست برباد رفته پس از 60 سال در حالی که هتی مک دانیل بازیگر بر باد رفته آرزو داشت جایزه اسکارش به دانشگاه اهدا شود، این آرزو پس از 60 سال محقق می شود.

در حالی که هتی مک دانیل بازیگر بر باد رفته آرزو داشت جایزه اسکارش به دانشگاه اهدا شود، این آرزو پس از 60 سال محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آکادمی اسکار در مراسمی ویژه با عنوان هتی به خانه می آید آرزوی هتی مک دانیل را محقق می کند.

به این منظور در ماه اکتبر یک جایزه اسکار المثنی از سوی هتی مک دانیل که برای بازیگر نقش مکمل برنده اسکار شده بود به دانشگاه هوارد اهدا خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از زندگی و میراث مک دانیل، کسب جایزه اسکار تاریخی او جشن گرفته می شود.

ژاکلین استوارت رییس موزه آکادمی و تنی ملیدونیان، معاون اجرایی استراتژی اسکار، این جایزه را با حضور کوین جان گاف، فیلمساز و برادرزاده مک دانیلز به دانشگاه اهدا خواهند کرد.

استوارت و بیل کرامر، مدیرعامل آکادمی در بیانیه ای گفتند: هتی مک دانیل هنرمندی پیشگام بود که مسیر سینما را تغییر داد و بر نسل هایی از بازیگران پس از خود تأثیر گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورده شدن آرزوی بازیگر سیاهپوست «برباد رفته» پس از 60 سال

برآورده شدن آرزوی بازیگر سیاهپوست «برباد رفته» پس از 60 سال