مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-20بين الملل

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم غزه


تجمع اعتراضی امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان با عنوان «تجمع مرهم برای غزه» همزمان با چند استان دیگر در گرگان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان تجمع اعتراضی امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان با عنوان تجمع مرهم برای غزه همزمان با چند استان دیگر در گرگان برگزار شد.

قاسم غریب آبادی در این تجمع اعتراضی با اشاره به اینکه رژیم جنایتکار اسراییل در طول سالیان طولانی کشتار بی رحمانه در کشور مظلوم فلسطین داشته است، اظهار کرد: در روزهای اخیر نیز رژیم جعلی اسراییل حملات ظالمانه ای علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطین، مراکز درمانی و امدادی به راه انداخته و ما به عنوان جمعیت هلال احمر که وظیفه امدادی در قبال مردم داریم این جنایات را محکوم می کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر مسلح نبوده و تنها با حمل کیف امدادی برای کمک به مجروحان حملات وحشیانه اسراییل در منطقه حضور داشتند، گفت: رژیم غاصب اسراییل به عمد نیروهای هلال احمر حاضر در منطقه را هدف قرار داده و با حمله وحشیانه به بیمارستان بسیاری از بیماران و کادر درمان را به شهادت رسانده است.

رییس جمعیت هلال احمر استان گلستان ضمن محکوم کردن جنایات غیر انسانی رژیم کودک کش اسراییل در غزه ادامه داد: ما نیروهای هلال احمر گلستان امروز در حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم غزه

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم غزه