مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-21اجتماعي

احتمال رفع کمبود معلم با قول اضافه شدن 600 نفر در هفته جاری


سرپرست آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه امیدواریم مشکل کمبود معلم همدان در این هفته حل می شود گفت: طبق قولی که دادند اگر 600 معلم جدید این هفته اضافه شود دیگر کمبودی نخواهیم داشت.

- رضا زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص مشکل کمبود معلم در همدان اظهار کرد: در نواحی یک و 2 آموزش و پرورش همدان و خیلی از شهرستان ها مشکل کمبود معلم در پایه ابتدایی تا 99 درصد حل شده است.

وی با بیان اینکه کمبود معلم در مقطع متوسطه اول و دوم در این هفته جبران می شود و از دبیرانی که آزمون داده بودند، معرفی خواهند شد گفت: با فراهم شدن این امکان دیگر کمبود معلم نخواهیم داشت.

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: اگر مثل بار اولی که در جذب ریزیش داشتیم، این بار ریزشی نباشد در این هفته تقریبا 600 نفر به تعداد معلمان استان اضافه می شوند و کمبودها حل خواهد شد .

وی با تأکید بر اینکه طبق قول داده شده برای جذب معلم در این هفته، دیگر مشکل کلاس خالی از معلم نخواهیم داشت عنوان کرد: در متوسطه اول و دوم کمبود معلم به شکل لکه ای است و ممکن بوده برای برخی دروس معلم نباشند و دانش آموزان در طول هفته چند ساعت بدون معلم باشند و این بدان معنا نیست که معلم ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رفع کمبود معلم با قول اضافه شدن 600 نفر در هفته جاری

احتمال رفع کمبود معلم با قول اضافه شدن 600 نفر در هفته جاری