مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-06سياسي

نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در جامعه نفوذ کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در جامعه ما نفوذ کند بلکه باید با چنگ و دندان فرهنگ دینی و اسلامی خود را حفظ کنیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در جامعه ما نفوذ کند بلکه باید با چنگ و دندان فرهنگ دینی و اسلامی خود را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، 14 مهرماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی این شهر برپا شد، با بیان اینکه ازدواج سفید و همجنس گرایی در جامعه غرب رواج یافته و دشمن درصدد تزریق این فرهنگ در جامعه اسلامی است، افزود: در جهان غرب، نهادهای خانواده از هم گسسته و متلاشی شده است و مقام مادری و تولید نسل را قبیح و مانع آزادی بین زنان القاء می کنند درحالی که خانواده مسئله مهم و مطرح در جامعه و در دین اسلام نهادی مقدس است و ازدواج و تشکیل خانواده از آیات و نشانه های الهی است.

لذا باید با تمام قوا، نهاد خانواده را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق مشروبات الکلی دین مردم را نشانه گرفته است، افزود: دشمن در نظر دارند مسائل فرهنگی و دینی را از بین ببرد و بزرگترین ضربه را از طریق اشاعه مصرف مشروبات الکلی به دین و فرهنگ ما وارد کند اما تلاشهای مرزبانان و نیروهای نظامی و انتظامی مانع از رسیدن دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در جامعه نفوذ کند

نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در جامعه نفوذ کند