مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-18ورزشي

رقم قرارداد والیبال بعد از فوتبال حرف اول را می زند


مبلغ قرار داد بازیکنان والیبال از سال های گذشته بهتر شده است و شرایطی پیدا کرده که بعد از فوتبال رشته ما از لحاظ مالی حرف اول را بین دیگر ورزش ها می زند.

- ایسنا/اصفهان لیبرو تیم والیبال گیتی پسند گفت: مبلغ قرار داد بازیکنان والیبال از سال های گذشته بهتر شده است و شرایطی پیدا کرده که بعد از فوتبال رشته ما از لحاظ مالی حرف اول را بین دیگر ورزش ها می زند.

شادمهر کمایی در فاصله حدود یک هفته مانده تا شروع گیتی ها در لیگ برتر 1402، درباره تمرینات تیم والیبال گیتی پسند و روند آماده سازی این تیم، اظهار کرد: حدود دوهفته است که تمرینات کار با توپ را بیشتر انجام می دهیم، بازیکنان با انرژی وارد تمرینات می شوند تا لیگ را به خوبی شروع کنیم.

دیدارهای دوستانه ای نیز برای آمادگی بهتر برگزار کردیم.

وی افزود: دو دیدار دوستانه با شهداب یزد داشتیم که در مسابقه اول پیروز شدیم، اما در رقابت دوم بازی را واگذار کردیم، زیرا عملکرد خوبی نداشتیم.

در دیدارهای دوستانه برد و باخت مهم نیست، بلکه هدف بهتر شدن است.

لیبرو تیم والیبال گیتی پسند با بیان اینکه دوبازی دوستانه هم با تیم والیبال ایفاسرام اردکان داشتیم که از تیم های خوب لیگ است، تصریح کرد: اردکان کادرفنی خوب و بازیکنان کاربلدی دارد، ما در دیدار اول مقابل این تیم به دلیل خستگی مسیر و عدم تمرکز، نتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم قرارداد والیبال بعد از فوتبال حرف اول را می زند

رقم قرارداد والیبال بعد از فوتبال حرف اول را می زند