مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-08بين الملل

بلینکن: آزادسازی پول های ایران ارتباطی به حمله حماس به اسراییل ندارد


وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگویی ادعای تاثیر کمک کننده آزادسازی پول های بلوکه شده ایران از کره جنوبی بر انجام شدن عملیات جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس را تکذیب کرد و گفت که واشنگتن «در حال بررسی کمک های نظامی بیشتر به اسراییل است».

- وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگویی ادعای تاثیر کمک کننده آزادسازی پول های بلوکه شده ایران از کره جنوبی بر انجام شدن عملیات جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس را تکذیب کرد و گفت که واشنگتن در حال بررسی کمک های نظامی بیشتر به اسراییل است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز (یکشنبه) در گفت وگویی با شبکه سی ان ان در پاسخ به این که چه نظری درباره ادعاهای داخلی و خارجی مبنی بر این دارد که موضع دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در قبال ایران به انجام شدن موفقیت آمیز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی کمک کرده است، گفت: 2 نکته وجود دارد.

در زمینه آزادسازی پول های ایران برای استفاده در امور بشردوستانه که به عنوان بخشی از توافق بازگرداندن آمریکایی های زندانی در ایران بود، تاسف بار است که وقتی افراد زیادی جان باخته اند و اسراییل تحت حملات قرار دارد، برخی بازی های سیاسی به راه می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: آزادسازی پول های ایران ارتباطی به حمله حماس به اسراییل ندارد

بلینکن: آزادسازی پول های ایران ارتباطی به حمله حماس به اسراییل ندارد