مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-23بين الملل

تحلیلگر مصری: اسراییل نگران بازگشت روابط ایران و مصر است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ایمن سلامه» عضو شورای امور خارجه مصر، شامگاه جمعه، در گفتگو با روزنامه «العربی الجدید» رژیم صهیونیستی را یکی از موانع موجود در مسیر عادی شدن روابط تهران و قاهره دانست.

- یک عضو شورای امور خارجه مصر می گوید بازگشت روابط تهران و ریاض به حالت عادی فضا را برای بازگشت روابط ایران و مصر مثبت تر کرده و اسراییل نگران عادی شدن روابط دیپلماتیک تهران و قاهره است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  ایمن سلامه عضو شورای امور خارجه مصر، شامگاه جمعه، در گفتگو با روزنامه العربی الجدید رژیم صهیونیستی را یکی از موانع موجود در مسیر عادی شدن روابط تهران و قاهره دانست.

ایمن سلامه در این باره گفت: عادی سازی و بازگردانی روابط دیپلماتیک مصر و ایران به علت وجود موانع و چالش هایی آسان نیست که مهم ترین آن ها عبارت است از: اختلافات سیاسی و امنیتی .

عضو شورای امور خارجه مصر اضافه کرد: قاهره و تهران به مسائل سیاسی و امنیتی منطقه مانند مسئله فلسطین و اوضاع سوریه، یمن و عراق نگاه متفاوتی دارند .

او در ادامه بیان می کند: هم مصر و هم ایران به دنبال تقویت نفوذ منطقه ای خود هستند.

بر سر نفوذ منطقه ای درگیری وجود دارد چراکه هم مصر و هم ایران به دنبال گسترش نفوذ منطقه ای خود هستند و این مسئله ممکن است به درگیری این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر مصری: اسراییل نگران بازگشت روابط ایران و مصر است

تحلیلگر مصری: اسراییل نگران بازگشت روابط ایران و مصر است