مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-15سياسي

تبلیغات در مورد نمایشگاه بین المللی تهران در پایتخت ممنوع شد


اعضای شوری شهر طرح دو فوریتی را به تصویب رساندند که بر اساس آن سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجازه ندارد که تبلیغات نمایشگاه بین المللی تهران را در بیلبوردها و تابلوهایش انجام دهد.

- اعضای شوری شهر طرح دو فوریتی را به تصویب رساندند که بر اساس آن سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجازه ندارد که تبلیغات نمایشگاه بین المللی تهران را در بیلبوردها و تابلوهایش انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر طرح دو فوریتی، ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه بین المللی تهران در فضاهای شهری را روی میز بررسی قرار دادند و مهدی چمران در خصوص این طرح گفت: خلاصه این طرح این است که شهرداری تهران می بایست مصوبات شورای شهر را در خصوص نمایشگاه سئول پیگیری کند و همچنین از شهردار تهران می خواهیم که در جلسه هیأت دولت این موضوعات را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه در این طرح پیشنهاد شده که سازمان زیباسازی حق ندارد هیچ تبلیغی از نمایشگاه سئول در بیلبوردها و تابلوهایش انجام دهد، افزود: همچنین شهرداری تهران اجازه ندارد در هر نمایشگاهی که می خواهد باشد حتی اگر نمایشگاه شهرداری ها هم باشد غرفه ای داشته باشد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه پنجشنبه گذشته نمایشگاه مهندسی پزشکی در شهر آفتاب برگزار شد و مسئله جالب این بود که شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات در مورد نمایشگاه بین المللی تهران در پایتخت ممنوع شد

تبلیغات در مورد نمایشگاه بین المللی تهران در پایتخت ممنوع شد