مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:502023-09-26سياسي

دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام سرچشمه برگزار شد


همزمان با هفته دفاع مقدس، دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام سرچشمه امروز چهارم مهرماه در سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

- ایسنا/کرمان همزمان با هفته دفاع مقدس، دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام سرچشمه امروز چهارم مهرماه در سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان یادواره شهدای صنعت مس اظهار کرد: همراهی با شهدا در زمان جنگ، نعمتی بود که دیگر تکرار نخواهد شد.

امیر خرمی شاد با ذکر خاطره ای از زمان حضور خود در جبهه های حق علیه باطل، تأکید کرد: شهدا فرهنگ ازخودگذشتگی و ایثار را به ما آموزش دادند و چیزی که ما از شهدا می توانیم به یادگار داشته باشیم، فرهنگ ایثارگری و ازخودگذشتگی است.

زمینه آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای صنعت مس فراهم شود همچنین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: دشمن راه نفوذ به ایران اسلامی و براندازی آن را، بیان روایت های غلط و پاشیدن بذر ناامیدی در نسل جوان انقلابی و اسلامی انتخاب کرده و از پشت به جوانان خنجر می زند.

سردار محمدعلی نظری افزود: در اردوهای راهیان پیشرفت، بازدیدهایی که نسل جوان از دستاوردهای صنعتی در استان کرمان مانند مس، گل گهر، ماشین سازی بم و مس باهنر داشتند، باور نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام سرچشمه برگزار شد

دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام سرچشمه برگزار شد