مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-05سياسي

بی سابقه ترین همکاری ایران و عراق را در اربعین امسال شاهد بودیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید اظهار داشت: - قم- فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: همکاری های بسیار خوبی از سوی کشور عراق در خصوص زیارت اربعین صورت گرفت و بی سابقه ترین همکاری ایران و عراق را در اربعین امسال شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید اظهار داشت: از جمله مأموریت های مهمی که در طی ماه های اخیر دنبال شد، موضوع اربعین حسینی بود که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند این سفر، آسان، ارزان و ایمن برای زائران باشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور عنوان داشت: موضوع گذرنامه ها از مشکلات هر ساله زیارت اربعین بود که امسال بر اساس توافق با طرف عراقی مقرر شد گذرنامه زیارت با اعتبار 5 ساله صادر شود.

وی گفت: اگر این کار انجام نمی شد حدود دو میلیون زائر نیازمند گذرنامه بودند و در این فرصت اندک منتهی به اربعین مشکلاتی برای صدور گذرنامه پدید می آورد.

سردار رادان بیان داشت: یکی از مشکلات ما در ایام اربعین ماندن زائران پشت مرز ها بوده که این موضوع با دیپلماسی نظامی که بین ایران و عراق صورت گرفت تلاش شد تا در کمترین زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی سابقه ترین همکاری ایران و عراق را در اربعین امسال شاهد بودیم

بی سابقه ترین همکاری ایران و عراق را در اربعین امسال شاهد بودیم