مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-10اقتصادي

تحقق 82 درصدی تعهد اشتغال در سمنان/ اولویت دهی به اشتغال فارغ التحصیلان


استاندار سمنان از تحقق 82 درصدی تعهد اشتغال در این استان خبر داد و گفت: ادامه کار دستگاه های عضو کارگروه تخصصی اشتغال در سال جاری با اولویت بکارگیری فارغ التحصیلان بومی استان باشد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از تحقق 82 درصدی تعهد اشتغال در این استان خبر داد و گفت: ادامه کار دستگاه های عضو کارگروه تخصصی اشتغال در سال جاری با اولویت بکارگیری فارغ التحصیلان بومی استان باشد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 18مهر 1402 در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: بالغ بر 12 هزار و 342 فرصت شغلی برای استان سمنان در سال 1402 در نظر گرفته شده که تاکنون 10 هزار و 131 فرصت شغلی، 82 درصد تعهد کشوری اشتغال استان محقق شده است.

وی افزود: 33 درصد تعهد اشتغال مرتبط با روستایی است، لذا در راستای جلوگیری از حاشیه نشینی در شهرها و آسیب های اجتماعی رونق اقتصادی در روستاها و تحقق مهاجرت معکوس به روستاها توجه ویژه به این بخش در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه تخصصی اشتغال لازم است تا تمام توان و تلاش خود را به منظور تحقق جذب حداکثری و 100 درصدی تسهیلات ارزان قیمت این حوزه و تعهد اشتغال استان به کارگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 82 درصدی تعهد اشتغال در سمنان/ اولویت دهی به اشتغال فارغ التحصیلان

تحقق 82 درصدی تعهد اشتغال در سمنان/ اولویت دهی به اشتغال فارغ التحصیلان