مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 07:452023-10-02اقتصادي

پروژه بزرگ صنعتی کهگیلویه یا چراگاه گوسفندان!؟


نیروگاه سیکل ترکیبی کهگیلویه که قرار بود در بازه زمانی 3 ساله به بهره برداری برسد حال بعد از گذشت هفت سال محل چرای دام ها شده است.

- خبرگزاری فارس کهگیلویه_ سیده مریم پیروزان، طی سال های اخیر پروژه های زیادی در این شهرستان زخم خورده شده اند و در دگردیسی نمایندگان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی، این پروژه ها مورد بی مهری و به فراموشی سپرده شدند.

از جمله این پروژه ها می توان به نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک اشاره کرد، این پروژه در سال 96 با حضور حسنوند رییس وقت کمیسیون انرژی، کلنگ زنی و بازه زمانی سه ساله برای آن تعریف شد.

علاوه بر مازاد نیاز برق شهرستان، تامین برق پتروشیمی دهدشت و کارخانه آجر و سیمان از جمله مزیت های این پروژه بزرگ صنعتی بود که از آن به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن یاد می شد.

سروش سالم سرمایه گذار این پروژه بزرگ صنعتی در آیین کلنگ زنی آن گفته بود که نیروگاه سیکل ترکیبی کهگیلویه بزرگ یک نیروگاه 500 تا 700 مگاواتی است که با تکنولوژی توربین های گازی کلاس F یا کلاس H قابلیت تولید 700 مگاوات برق را دارا است که این میزان برق تولیدی بیش از نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه برای احداث این نیروگاه به میزان 325 میلیون ارز یورو نیاز است، افزود: از این میزان حدود 80 درصد از طریق صندوق توسعه ملی تأمین می شود و علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بزرگ صنعتی کهگیلویه یا چراگاه گوسفندان!؟

پروژه بزرگ صنعتی کهگیلویه یا چراگاه گوسفندان!؟