مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-07ورزشي

مربی نفت آبادان: انتظار چنین شکستی را نداشتیم


در وقفه 38 روزه لیگ برتر 2 بازی خوب خانگی را برگزار نکردیم و حالا مقابل سپاهان قرار گرفتیم، این موضوع بر روی ما تاثیر منفی داشت، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بهروز مک وندی، مربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست  خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: به سپاهان بابت این برد تبریک می گویم، امیدوارم سپاهان در ادامه نیز عملکرد خوبی داشته باشد و در مسابقات آسیایی به جایگاهی که حق فوتبال مملکت است، دست یابند.

وی افزود: در نیمه اول بسیار ضعیف بازی کردیم، آن هم در مقابل تیم سپاهان که برای موفقیت در چند جبهه تلاش می کند، اگر مقابل سپاهان چنین بازی ای ارائه دهید قطعا جریمه خواهید شد و ما هم به بدترین شکل ممکن جریمه شدیم.

مک وندی تصریح کرد: 3 گل در نیمه اول دریافت کردیم و ممکن بود گل های بیشتری نیز دریافت کنیم، در نیمه دوم بازیکنان ما تلاش بیشتری داشتند به چیزی که استحقاق آن را داشتند، دست یافتند، می توانستیم در نیمه دوم گل های بیشتری بزنیم.

مربی تیم نفت با بیان این که بعد یک وقفه 38 روزه به این بازی رسیدند، خاطرنشان کرد: در این مدت 2 بازی خوب خانگی را برگزار نکردیم و حالا مقابل سپاهان قرار گرفتیم، این موضوع بر روی ما تاثیر منفی داشت، سپاهان تیم قدرتمندی است اما انتظار چنین شکستی را نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی نفت آبادان: انتظار چنین شکستی را نداشتیم

مربی نفت آبادان: انتظار چنین شکستی را نداشتیم