مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-16اقتصادي

خرید توافقی بیش از 30 هزار تن خرما در شادگان


مدیر جهاد کشاورزی شادگان از خرید توافقی بیش از 30 هزار تن خرما در شهرستان خبر داد و گفت: روند خرید همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی شادگان از خرید توافقی بیش از 30 هزار تن خرما در شهرستان خبر داد و گفت: روند خرید همچنان ادامه دارد.

جمشید اسلامیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت برداشت خرما در این شهرستان، اظهار کرد: اکنون در میانه فصل برداشت خرما هستیم و در این زمینه تاکنون حدود 40 هزار تن خرما برداشت و بیش از 30 هزار تن خرما به صورت توافقی از نخلداران شادگان خریداری شده است.

وی افزود: امسال پیش بینی می کنیم که بیش از 110 هزار تن خرما در شهرستان برداشت شود و میزان خرید توافقی نیز بالای 70 هزار تن باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: اکنون خرید توافقی خرما توسط 37 کارگاه خرید در شادگان در حال انجام است و روند خرید همچنان ادامه دارد.

اسلامیان با بیان اینکه شادگان دارای بیش از 13 هزار هکتار نخیلات است، افزود: شادگان دارای بیش از 2 میلیون و 600 هزار اصله نخل است و با توجه به شرایط نخیلات، پیش بینی می کنیم در سال جاری بیش از 70 درصد خرمای تولیدی درجه یک باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط نخیلات شهرستان، امسال علاوه بر افزایش کیفیت خرمای تولیدی، شاهد افزایش 10درصدی تولید خرما نسبت به سال گذشته هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی بیش از 30 هزار تن خرما در شادگان

خرید توافقی بیش از 30 هزار تن خرما در شادگان