مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-16بين الملل

محورهای تماس تلفنی دبیر کل نجباء عراق با اسماعیل هنیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجباء عراق، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در تماس تلفنی با رییس دفتر سیاسی حماس، - دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در تماس تلفنی با رییس دفتر سیاسی حماس، عملیات طوفان الأقصی را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجباء عراق، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در تماس تلفنی با رییس دفتر سیاسی حماس، عملیات پیروزمندانه طوفان الأقصی را تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما با این پیروزی بزرگ و ضربه غافلگیرانه و سختی که به دشمن وارد کردید، مایه دلگرمی امت اسلامی و همه جهان شدید.

شیخ اکرم الکعبی ضمن تأکید بر اینکه قلب و ذهن ما با شماست، ادامه داد: این غافلگیری برای ما تداعی گر سوره عادیات بود که خداوند متعال برای فتح بزرگ مسلمانان به واسطه غافلگیری کفار، یک سوره کامل نازل کرد.

وی با اعلام آمادگی کامل جنبش نُجَباء برای حمایت حداکثری از مقاومت فلسطین، خاطرنشان ساخت: طبق میثاقی که بسته ایم، با صفر تا صد تسلیحات، نیروی انسانی و امکانات مان پشتیبان شماییم و هرگونه صلاح ببینید مهیای کمک هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای تماس تلفنی دبیر کل نجباء عراق با اسماعیل هنیه

محورهای تماس تلفنی دبیر کل نجباء عراق با اسماعیل هنیه