مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 01:552023-09-27سياسي

نقش برجسته جوانان در توسعه باعث همه دشمنان علیه آنان است


نقش جوانان در پیشرفت و توسعه انقلاب برجسته است و به همین دلیل دشمنان جوانان را هدف قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، اجتماع جوانان گام دوم انقلاب با حضور جمعی از مسوولان در بروجرد برگزار شد.

امام جمعه بروجرد در این اجتماع جوانان گام دوم انقلاب که در میدان غزه بروجرد برگزار شد، گفت: نقش جوانان در پیشرفت و توسعه انقلاب برجسته است و به همین دلیل دشمنان جوانان را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: نقش جوانان در انقلاب برتر است، امام (ره) به جوانان بسیار بها می داد، جوانان ایران در جنگ نیز نقش برجسته داشتند، و در پیروزی انقلاب نقش تعیین کننده داشتند.

وی بیان کرد: همه سرداران چنگ در دوران دفاع مقدس از جوانان بودند، در بسیج سازندگی نیز جوانان در حال خدمت هستند، شرکت های دانش بنیان نیز متشکل از جوانان است که دنیا را متحیر اختراعات آنان است.

امام جمعه بروجرد گفت: جوانان اگر عمر خود را برای رضای خدا و توسعه و پیشرفت کشور بگذارند عبادت است، خداوند جوانان پاک را دوست دارد و آنان را به ملائک معرفی می کند.

حسینی افزود: ایرانی ها پنج ویژگی دارند که خداوند در سوره آل عمران از آن یاد کرده است، ایرانی های مسلمان خدا را دوست دارند و خداوند نیز آنان را دوست، در برابر ظلم به دیگر مسلمانان حساس و دل رحم هستند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش برجسته جوانان در توسعه باعث همه دشمنان علیه آنان است

نقش برجسته جوانان در توسعه باعث همه دشمنان علیه آنان است