مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-26اجتماعي

ارائه آموزش مهارتی به 582 نفر در محلات کم برخوردار همدان


وهب مختاران در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای توانمندسازی محلات کمتربرخوردار و کاهش آسیب های اجتماعی از ابتدای سال جاری تاکنون 582 نفر در مناطق محروم استان از آموزش های مهارتی بهره مند شده اند.

وی شرکت کنندگان در کلاس های مهارتی را شامل 483 زن و 99 مرد عنوان کرد و افزود: بیکاری یکی از مشکلات جامعه امروزی است که باید با مهارت آموزی بستر کاهش آن و افزایش اشتغال پایدار را فراهم کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان یادآور شد: رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ارتقای آموزش های مهارتی، اجرای سیاست های اقتصادی دولت است چراکه معتقدیم و شرکت در دوره های آموزشی در حل مشکل بیکاری کمک می کند.

وی یکی از دلایل نرخ بیکاری در جامعه را مربوط به افراد فاقد مهارت عنوان کرد و افزود: افراد دارای مهارت کافی در کمترین زمان جذب بازار کار می شوند.

مختاران با اشاره به اهمیت آموزش فنی و حرفه ای در کسب مهارت های فردی و اجتماعی گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه های مختلف و در بخش های خصوصی و دولتی انجام می شود.

وی اظهار کرد: با ورود افراد دارای مهارت به چرخه تولید، سطح کیفی و کمی تولیدات افزایش می یابد و اشتغال مولد و پایدار رقم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش مهارتی به 582 نفر در محلات کم برخوردار همدان

ارائه آموزش مهارتی به 582 نفر در محلات کم برخوردار همدان