مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-08اجتماعي

قرارخانوادگی به صرف آش ایلیاتی در« روستاآباد»


در این روزهای پاییزی که هوا جان می دهد برای گشت و گذار خانوادگی، نمایشگاهی در قلب پایتخت برپاست که می توانید دست خانواده را بگیرید و راهی شوید تا ضمن یک ایرانگردی یک روزه، - گروه زندگی- نفیسه خانلری- همیشه لازم نیست آخر هفته باشد و برنامه ای برای بیرون از شهر داشته باشیم تا بتوانیم یک روز پرنشاط خانوادگی را تجربه کنیم، به خصوص در این روزهای پاییزی که هوا جان می دهد برای گشت و گذار در دل شهر و حظ بردن از هوای مطبوعی که تا چشم به هم بزنیم، از کفمان رفته و باید یکسال دیگر منتظرش بمانیم؛ پس در این روزها هر فرصتی برای گشت و گذار خانوادگی را روی چشمتان بگذارید و تا می توانید از این فصل خوش بر و رو خاطره بسازید.

  روستاآباد یک یرانگردی یکروزه با اعضای خانواده پیش به سوی یک گشت و گذار خانوادگی دور ایران اما پیشنهاد ما برای شما چیست؟ بگذارید یک راست برویم سراصل مطلب و آدرسی به شما دهیم که بتوانید در همین روزه، بی دردسر دست خانواده را بگیرید و یک روز پرنشاط پاییزی را تقدیم خودتان و بچه ها کنید.

موضوع از این قرار است که این روزها نمایشگاهی در دل شهر و در همین مصلی خودمان برپاست به نام روستا آباد که پر از شور و حال زندگی است و وقتی پا به درون آن می گذارید، انگار تمام ایران را برایتان گرد آورده اند تا جمع همه خوبان جمع باشد و پایتخت نشین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارخانوادگی به صرف آش ایلیاتی در« روستاآباد»

قرارخانوادگی به صرف آش ایلیاتی در« روستاآباد»